8 клас

Інтерактивне навчання ранок
Код для учнів 8-А    496- 654-768-165
Код для учнів 8-Б     989-888-245-942
Потрібна реєстрація на сайті(учень)
Доступ до матеріалів за темами + тести з тем
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

завдання
Добрий день учні та батьки.
Завдання на 31.03.2020
1.Переглянь 3-D сцену "Вухо та слух", виконати вікторину у цій сцені(mozaWeb)

2.Опрацювати параграф підручника 44, законспектувати визначення: слух, частота слуху, тембр. Законспектувати будову вуха та функції (можна подати у вигляді таблиці як в кінці "відео 1"
3.Перегляньте "відео 1", законспектуйте з нього таблицю на 1.28 хвилині.

Завдання 1. Визначте абсолютний слуховий поріг (роботу виконайте з допомогою батьків\сестри\брата)
1.Сядьте на стілець і заплющіть очі
2.Попросіть когось повільно наближати до вашого правого вуха механічнй годинник до тієї миті, поки ви не почуєте звук вд годинника
3.Виміряйте вдстань, на якій було почуто звук, від праого вуха до годинника
4. Повторіть дослід для лівого вуха
5. Виміряйте відстань, на якій було почуто звук, від лівого вуха до годинника 
6. Повторіть дослід тричі 
7. Знайдіть середнє арефметичне для трьох дослідів (для кожного вуха)
Зробіть висновок, відповівши на запитання: 
1. Якою є чутливість правого та лівого вуха? 
2. Поясніть, чому під час виконання дослідів слухова чутливість підвищується
Завдання виконуйте в своєму зошиті. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Facebook 1080